Event

Välkomna på EU-valupptakt på Debaser Medis

FB_valupptakt-6

Välkommen på EU-VALUPPTAKT!

Den 28 april, mellan kl. 18.30-21.00 kommer Vänsterpartiet Storstockholm att sätta igång EU-valrörelsen på allvar. Förbered er på en kväll fullproppad av kunskap, trevligt umgänge och massa tips till dig som vill vara aktiv under valrörelsen. (Klicka HÄR för att komma till Facebook-eventet.)

Vi håller till på Debaser på Medborgarplatsen, högst upp i Cocktailbaren och den biosalong som finns där. På plats finns Malin Björk, Vänsterpartiets förstanamn på EU-listan. Malin kommer prata om EU och om vår politik. Varför är det viktigt att vi får många att rösta på Vänsterpartiet i EU-valet? Hur påverkar EU-politiken svensk politik? Varför ska vi rösta in kritiska Vänsterpartister i EU-parlamentet?

Efter Malin Björks föreläsning kommer det bli mingel i baren där en hemlig gäst kommer att spela skivor och bjuda på bra stämning. Alla som kommer får dessutom ett litet aktivist-kit som kommer vara oumbärligt i valrörelsen!

Känner du att du behöver höra argumenten som Vänsterpartiet ska använda för att övertyga väljarna om att rösta på oss, då är detta kvällen för dig. Med ordentligt brak sätter vi tillsammans igång valrörelsen för distriktet.

Välkomna!