• Lediga tjänster...

Lediga tjänster

Vänsterpartiets distriktsexpedition söker kommunikatör

Drivs du av visionen om ett bättre, mer jämlikt samhälle? Brinner du för att formulera det mest träffsäkra budskapet, och inspireras av att nå ut med Vänsterpartiets budskap till fler? Vill du arbeta i en politisk miljö och verka för att Vänsterpartiets politik får större slagkraft? Då är detta en roll för dig! Tjänsten är på heltid och tillsvidare, tillträde önskvärt i mars. Sök senast den 22 januari.

Läs mer HÄR

Vänsterpartiet i Huddinge söker vikarierande politisk sekreterare på en omfattning om 60% av heltid

Då vår politiska sekreterare kommer vara föräldraledig söker vi en vikarie. Arbetsuppgifter är att tillsammans med förtroendevalda i kommungruppen och partiföreningen utveckla och sprida vår politik till invånarna i Huddinge.
Du ska stödja kommungruppen och oppositionsrådet i det dagliga kommunalpolitiska arbetet.

Vänsterpartiet Norrtälje söker en ny politisk sekreterare på 45 %

Som politisk sekreterare arbetar du med varierande arbetsuppgifter och deltar i det löpande politiska arbetet. Framförallt ska du fungera som lite av ”spindel i nätet” och bevaka vad som sker i den lokala politiken. I Norrtälje ingår Vänsterpartiet i oppositionen och under kommande mandatperiod kommer du därmed också att delta i samverkan med Socialdemokraterna, Centern och Miljöpartiet.

Dela den här sidan: