Nya medarbetare på Expen!

Den 1 augusti börjar det två nya medarbetare på Expen. Förutom Anna Herdy, som stannar kvar som ombudsman med utökad arbetstid och arbetar 75 % så har det anställts två personer som ersätter Maria Haskas som har fått ett nytt jobb som politisk sekreterare i Solna och Göran Larsson som nu har gått i pension. Information e-post och telefonnummer kommer upp här är de nya medarbetarna börjat jobba.

Edvin Sandberg Frid börjar den 1 augusti som ekonomiansvarig och studieansvarig och även han arbetar 75 procent. Edvin är styrelsemedlem i Vantör, är kassör i CMS, är med i Vänsterekonomerna och Sociologer för Maktanalys och kritisk Samhällsdebatt och har bl a skrivit Stockholmsvänsterns bostadsrapport »Bostadspolitik eller Bostadsbutik?«.

Louise Löthén börjar den 1 augusti som tryckeri- och lageransvarig och arbetar 50 procent. Louise är också medlem men var framförallt aktiv innan hon lämnade sin hemstad Lidköping. Väl här har hon flyttat runt och tvekat mellan om hon ska vara aktiv i SEKO-post eller på bostadsorten. Louise är nämligen brevbärare och har haft flera förtroendeuppdrag på sin arbetsplats. Under senaste året har hon gått en utbildning som Maskinkonstruktör och hon har en eget företag i grafisk design där hon tagit fram produkter till olika organisationer.