• Lediga tjänster...

Lediga tjänster

Vill du jobba för Vänsterpartiet Storstockholm under valrörelsen?

Vi söker nu dig som vill arbeta under valrörelsen för Vänsterpartiet Storstockholm med att förstärka våra kontakter med väljare genom telefonrundringning.  Till arbetsuppgifterna hör att organisera rundringning till medlemmar och väljare men även del andra uppgifter. Vid rekryteringen kommer särskild vikt att läggas vid kunskap om partiet och vår politik samt erfarenhet av att organisera och genomföra projekt.

Omfattning: 100%. Oreglerad arbetstid.

Startdatum snarast, anställningen löper till och med 30/9
Tarifflön enligt avtal mellan Handelsanställdas förbund och KFO
Skicka din ansökan med CV till [email protected] senast 15 maj.

Frågor kontakta:
Kalle Larsson, kanslichef, 08-6541315.
Sanna Sjögren, representant för Handelsanställdas förbund 08-6541312.

Vill du jobba för Vänsterpartiet Storstockholm under valrörelsen?

Vi söker nu dig som vill arbeta under valrörelsen för Vänsterpartiet Storstockholm och utlyser därför en rad valanställningar.  Under valrörelsen har vi ett antal prioriterade områden där mycket av valarbete kommer att ske. Till arbetsuppgifterna kan höra att organisera möten, debatter och andra utåtriktade arrangemang, sköta bemanning av valstugor, hjälpa partiföreningar i valrörelsen och i viss utsträckning presentera partiets politik. Vid rekryteringen kommer särskild vikt att läggas vid kunskap om partiet och vår politik, erfarenhet av att bedriva valrörelse, god lokal förankring samt goda kontaktnät i partiet i allmänhet och distriktet i synnerhet. Körkort är meriterande.

Omfattning: 100%, ca sju veckor. Oreglerad arbetstid.

Startdatum 1/8, med viss möjlighet till flexibilitet i start och längd beroende på den sökandes förutsättningar
Tarifflön enligt avtal mellan Handelsanställdas förbund och KFO
Skicka din ansökan med CV till [email protected] 15 maj.

Frågor kontakta.
Kalle Larsson, kanslichef, 08-6541315.
Sanna Sjögren, representant för Handelsanställdas förbund 08-6541312.