• Lediga tjänster...

Lediga tjänster

Jobba för en starkare vänster i EU-valet

Vänsterpartiet i Sundbyberg och Solna söker nu en valarbetare som vill jobba under den mest intensiva månaden av valrörelsen. Arbetsuppgifterna kommer främst innebära att bemanna valstugor, dela ut flygblad, affischera, prata med medborgare och delta i dörrknackning. Även andra arbetsuppgifter kan tillkomma. Du kommer att arbeta både i Solna och Sundbyberg och ingå i ett stort team av medlemmar, aktivister, politiker och tjänstemän.

Läs mer och sök jobbet HÄR.

Vill du ringa väljare för Vänsterpartiet Storstockholm?

Vi söker dig som vill öka valdeltagandet och skicka fler företrädare för Vänsterpartiet till Bryssel. Den 9 juni är det val till Europaparlamentet, Vänsterpartiet Storstockholm mobiliserar en ringkampanj för att öka valdeltagandet och se till att Vänsterpartiet får fler röster.

Politisk sekreterare sökes till Vänsterpartiet Botkyrka

Vänsterpartiet Botkyrka har ett kansli som idag består av en gruppledare och två politiska sekreterare som arbetar deltid. Nu sökes en ytterligare politisk sekreterare. Tjänsten kommer att vara på minst 40% till att börja med, men det kommer sannolikt att kunna erbjudas en högre tjänstgöringsgrad längre fram.