Vilken vecka vi fick! Järvaveckan gick av stapeln 1-5 juni och vårt tält var fullt med pop-corn, prat och politik. Tack alla ni som deltog!!

Vi fick precis den minivalupptakt vi planerade för och tack alla ni medlemmar, lokala aktivister, politiker på olika nivåer och besökare som var på plats. Tillsammans lärde vi känna nya vänner från hela distriktet, fick prata politik och går stärkta in i valrörelsen med fler nya medlemmar i ryggen!

Ta del av Nooshis tal på Järvaveckan: https://www.facebook.com/watch/?v=1072877939982850

Veckan avslutades med en fantastisk snabbt ihoproddad fotbollsturnering med partiföreningarna i Järva för att ge unga en aktivitet istället för att behöva utstå de som vill förstöra allt vad Järvaveckan står för såsom Paludan och AFS som var på plats.

Lokala fotbollsföreningar och artister som ville stötta engagemanget kom och bidrog och alla som deltog fick gratisbiljetter till fotbollsmatchen Sverige-Norge som sponsrades av Partybuss som tog dem dit. Vänsterpartiet Stockholm stad, Region Stockholm och vi, Vänsterpartiet Storstockolm stöttade detta fantastiska rörelsebygge ekonomiskt och med arbetskraft för att göra detta möjligt.

Tack alla som bidrog! Detta gör vi om!