Stöd Vänsterpartiet

Det går bra nu för Vänsterpartiet! Vi ökar i opinionen och verkligheten talar för att det behövs ett starkt vänsterparti. Vi är de enda som rakryggat kan säga ”Vad var det vi sa!” om såväl vårdskandalerna och Eurokrisen. Att det är välfärden som behöver rustas upp istället för de rikastes palats. Så nog behövs Vänsterpartiet. Kanske mer än någonsin och vi behöver växa än mer och bli ännu starkare.

För det behöver vi även din insats! Som enda riksdagsparti har vi på kongressen 2012 fattat beslut om att ingen av våra förtroendevalda ska bli stenrika på sina uppdrag. 27 500 Kr efter skatt ska de få behålla, en rejäl summa för ett hårt arbete. Resterande pengar ska tillfalla Vänsterpartiet.

Vi är riksdagens i särklass fattigaste parti. Vi har inte rika privatpersoner eller organisationer som stödjer oss ekonomiskt. Vi har bara varandra och därför ber vi nu också om din hjälp. Vi behöver din insats. Genom att stödja Vänsterpartiet ekonomiskt hjälper du till i kampen för medmänsklighet och solidaritet. Om vi alla hjälps åt och skänker en liten slant varje månad blir det i slutändan ganska mycket pengar.

Det är ett lätt sätt att göra en stor insats.

Så här stödjer du oss!

Du kan antingen skänka pengar med Autogiro till Vänsterpartiet Storstockholm varje månad, pengarna dras då automatiskt från ditt konto. Pengarna fördelar vi sedan lika mellan Vänsterpartiet Storstockholm och din partiförening i valrörelsen 2014. Eller så kan du sätta in pengar direkt till Vänsterpartiet Storstockholm på vårt postgirokonto PG 57624-9, märk talongen ”Stödfonden”.

Tack!