Boka Kafé Marx

Du kan boka hela eller delar av Kafé Marx beroende vilken typ av arrangemang det är du ska göra. Är det flera aktiviteter på gång samtidigt får man dela på köket och komma överens – vilket aldrig brukar vara ett problem.

Här på hemsidan kan du i bokningskalendern se om Kafé Marx är ledigt eller upptaget när du planerar att ha din aktivitet.

Bokningsförfrågan för lokalen gör du genom att kontakta mejla [email protected] eller per telefon 08-654 13 10 (vardagar).

Ange vem det är som står för bokningen, vad för aktivitet ni ska göra, hur många ni räknar med att vara, vilket datum och tid aktiviteten ska ske och önskemål på lokal. Ange också om ni har andra behov och önskemål. Glöm inte kontaktuppgifter: namn, telefon, e-post och fakturaadress.

Vi återkommer till dig med pris och om det är möjligt att vara i lokalen inom 72 timmar (tänk alltså på att ha lite framförhållning). Din bokning gäller från det att du får en skriftlig bokningsbekräftelse av oss.

Skulle du vilja avboka lokalen så ber vi dig göra det i så god tid som möjligt och senast 72 timmar innan aktiviteten – annars kommer vi att debitera dig kostnaden för hyran.

För att komma in i lokalerna hämtar du ut en nyckelbricka och kod till Kafé Marx – då går vi igenom lokalerna med dig, vad som gäller och svarar på dina frågor. Du lägger dessutom 1 500 kronor i depositionsavgift för lokalerna (som återfås om allt är i ordning efter aktiviteten och när brickan återlämnas). Observera också att den som gjort bokningen måste vara närvarande under hela arrangemanget.

Vi förväntar oss att ni återställer lokalerna omedelbart samt återlämnar nyckelbrickan på överenskommen tid någon dag efter aktiviteten. Hyran betalar ni på den faktura vi skickar till er efter aktiviteten. Men vi förbehåller oss rätten att ta ut hyran i förskott.