Skänk pengar till Vänsterpartiet

Vänsterpartiet Storstockholm får pengar till all verksamhet genom partistöd från kommuner och landsting, den interna partiskatten och gåvor från enskilda medlemmar och sympatisörer. Du kan bidra till att partiföreningen blir mindre beroende av partistödet genom att skänka en summa. Det finns flera olika sätt och alla bidrag är viktiga – stora som små.

Donera varje månad med autogiro!

Kan du tänka dig att skänka några slantar i månaden? För många utgör t.ex. 50 kr en ganska liten summa, men för distriktet betyder det mycket. Alla bidrag är viktiga och gör skillnad. Det är resurser som går till att köpa in material, aktivistnätverkets blixtinsatser eller fixa stora möten och events, för att ta några exempel. Tillsammans skapar vi ett starkt vänsterparti som gör skillnad. Teckna dig för ett autogiro idag!

För att donera varje månad med autogiro måste du fylla i och skicka in ett autogiromedgivande. Maila [email protected] för att få en medgivandeblankett hemskickad eller ladda ner och skriv ut den själv: autogiro-medgivande.

Skänk en engångssumma via plusgiro

Du kan även sätta in pengar direkt på vårt plusgiro-konto. Sätt in gåven på PG 57 62 4 – 9 och märk betalningen med “gåva”.
Tänk på att vid ett eventuellt bidrag på 20 000 kr eller mer redovisas givarens namn öppet.

Vill man sätta in pengar från utlandet till Vänsterpartiet Storstockholm så är detta uppgifter som behövs:
IBAN-nummer: SE18 9500 0099 6042 0057 6249
BIC/Swift-kod: NDEASESS
Bank: Nordea, S-105 71 Stockholm
Betalningsmottagare: Vänsterpartiet Storstockholm, Box 12660, S-112 93 Stockholm