Event

WE ARE WAN TOGETHER!

Dalkurd FF arrangerar en välgörenhetsmatch mot TV-laget som består av svenska kändisar, i syfte att stödja de jordbävningsdrabbade i staden Wan.
Maktlösa följer vi en stor tragedi. Hundratals har dött och tusentals är skadade. Tiotusentals har förlorat sina hem och ägodelar samtidigt som stadens infrastruktur har raserats. Wan är i stort behov av hjälp och därför går vi ihop med svenska kändisar och visar vårt stöd genom en insamling som kan bidra till att lindra folkets lidande.
Med ovanstående som bakgrund är vår förhoppning att vi tillsammans med en stor skara publik kan göra storverk och slå ett slag för medmänskligt ansvarstagande.
Kom och se matchen på plats. Ta med släkt och vänner, eller rättare sagt alla du känner. Om du råkar ha förhinder och inte kan se matchen kan du köpa en biljett och spara den som ett minne.

6 november · 14:00 – 17:00 på Skytteholms IP

Biljettpris
Vuxen – 200 kr
Barn upp till 12 år – 100 kr

Lotteri, strafftävling och auktionering av signerade matchtröjor kommer att anordnas.

Intäkterna i samband med arrangemanget kommer oavkortat att skänkas till jordbävningsoffren i Wan.

Vi vill även understryka att arrangemanget inte har några som helst politiska eller religiösa förtecken och ämnar endast till att hjälpa de drabbade i katastrofområdet. Alla är välkomna!

För mer info, förköpsbiljetter, donationer samt sponsring.
Kontakta Bawer Coskun, 070-600 72 99, [email protected]